Dziwne kaczki, co jest?

Dział dotyczący tylko pierwszej kampanii gry.

Moderatorzy: kuba11100, The Viking, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Abruzzi
Użytkownik Forum
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2007, 13:50

Post autor: Abruzzi »

Masz Jezusa w grze chłopie :D
Awatar użytkownika
Bartosz
Użytkownik Forum
Posty: 80
Rejestracja: 04 sty 2007, 08:55
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Bartosz »

Po czym tak sądzisz? Już dawno tego błędu nie ma;p
Awatar użytkownika
Agent
Użytkownik Forum
Posty: 49
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:36
Lokalizacja: 100[L]ICA Centrum

Post autor: Agent »

No to ladnie :mrgreen: A te kaczuchy to sie po jakim czasie gry zamieniaja w tych rekrutow ?? Bo kam tak ma ze im dluzej trwa gra tym wiecej bugow w niej jest. Np koles idzie do gospody i juz nie wraca z powrotem do chatki albo pomocnicy w ogole nie odwiedzaja jakiegos budynku i inne takie... A ty Miszka masz racje z tym TPR tez u siebie cos takiego zauwarzylem... Tpr robione jest na odwal sie , misje jak dla mnie sa bezbarwne monotonne i nudne a komp jest jeszcze glupszy niz w Tsk :mrgreen:
Awatar użytkownika
robi29
Użytkownik Forum
Posty: 1942
Rejestracja: 20 cze 2007, 14:31
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: robi29 »

Heh, jakie bugi macie. :lol:
To już chyba widziałem ten z kaczką w misji 11 TSK, ale już nie pamiętam czy z dodatkiem czy bez. Pomocnik zamieniający się w kamień to jeden z najbardziej ujawniających się bugów w 4 TPR. O gospodzie i ludku słyszałem i widziałem go, ten bug chyba najbardziej znam.

KaM TPR ma dużo więcej bugów, ale takich mniej śmiesznych i "drastycznych"
KaM TSK (bez dodatku) ma o wiele mniej bugów, ale za to śmiesznych.
Awatar użytkownika
doman100
Użytkownik Forum
Posty: 400
Rejestracja: 27 sty 2008, 18:48
Lokalizacja: Podmostowice pod Kielcami

Post autor: doman100 »

No o kaczce to jeszcze nie słyszałem ale o bugach powiem tyle: Śmiesznie jest jak są ale jak zaczynają przeszkadzać to wcale już śmiesznie nie jest. :)
Westess krutue szaleń
Awatar użytkownika
Przem@s
Użytkownik Forum
Posty: 52
Rejestracja: 09 lut 2008, 14:50
Lokalizacja: Z pokoju

Post autor: Przem@s »

Bug...Albo nie dopracowanie ze strony twórców gry
Obrazek
Adijos
Zbanowany
Posty: 94
Rejestracja: 26 lis 2008, 15:47

Post autor: Adijos »

Panowie ja miałem taki sam problem z tymi kaczkami tylko że ja miałem gorzej bo zamiast w rekryta jak kolega pisał na początku tematu to mi sie zamieniały w barbarzyńce i to w dodatku wrogiego
Awatar użytkownika
krzychu26
Użytkownik Forum
Posty: 548
Rejestracja: 28 lis 2007, 20:12
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: krzychu26 »

Adijos pisze:Panowie ja miałem taki sam problem z tymi kaczkami tylko że ja miałem gorzej bo zamiast w rekryta jak kolega pisał na początku tematu to mi sie zamieniały w barbarzyńce i to w dodatku wrogiego
Kolejny post w który perfidnie kłamiesz kolo, DeBe cie przed czymś ostrzegał ale se dalej jaja robisz. *(sry za ot)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Kamson
Użytkownik Forum
Posty: 183
Rejestracja: 08 cze 2008, 01:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kamson »

krzychu26 pisze:
Adijos pisze:Panowie ja miałem taki sam problem z tymi kaczkami tylko że ja miałem gorzej bo zamiast w rekryta jak kolega pisał na początku tematu to mi sie zamieniały w barbarzyńce i to w dodatku wrogiego
Kolejny post w który perfidnie kłamiesz kolo, DeBe cie przed czymś ostrzegał ale se dalej jaja robisz. *(sry za ot)
Racja jak tak można kłamać.Co do bugu to mi nigdy sie nie zdażył żaden.
Awatar użytkownika
Przem@s
Użytkownik Forum
Posty: 52
Rejestracja: 09 lut 2008, 14:50
Lokalizacja: Z pokoju

Post autor: Przem@s »

Adijos pisze:Panowie ja miałem taki sam problem z tymi kaczkami tylko że ja miałem gorzej bo zamiast w rekryta jak kolega pisał na początku tematu to mi sie zamieniały w barbarzyńce i to w dodatku wrogiego
Kłamstwo ma, krótkie nogi...
Jeśli to prawda (w co wątpie) to ściągnij sobie Patcha... któy jest w dziale download na stronie
Obrazek
ODPOWIEDZ