[nowe misje] Dark Lord

Tutaj pobierzesz misje stworzone przez innych Fanów gry.

Moderatorzy: kuba11100, The Viking, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kaszub
Użytkownik Forum

Post autor: kaszub »

TWW 9.
I co mam napisać. Pokonałem wszystkich wrogów i zniszczyłem strategiczne budynki. Nie zdążyłem zaatakować MM. Byłem za powolny.
Czas 1:03. Statystyka: utraconych- 14, pokonanych- 828.

Szybsza powtórka misji.
Naszym celem jest Medicine Man, przynajmniej tak wynika z odprawy przed misją.
Jak to ładnie pisze Dark Lord- należy oddzielić mu głowę od tułowia. Wszelkie nasze problemy wtedy się skończą. Nie do końca jest to jednak prawda.
W 35 minucie otrzymałem komunikat:
The Medicine Man has disappeared. Your mission is now to destroy all settlements in this area. Thereafter we will continue our search for the Medicine Man.[...]
Niestety, w tym momencie Medicine Man nie żył już od dobrych 2 minut. W 33 minucie dorwałem go i nie wiem co prawda jak tam z jego głową, ale zakończył swój nędzny żywot pod ciosami mojego miecza :D.
Powinien nastąpić zwycięski koniec misji.
A tu... zonk.
Autor winien założyć albo przewidzieć, że jednak ktoś zdąży przedrzeć się przez tak liczną obronę i zabić Medicine Man (zanim ten ucieknie),
i:
- albo wcześnej napisać, że budynki też trzeba zniszczyć,
- lub też ustalić taki czas, w którym MM zniknie z pola widzenia, by było całkowicie niemożliwe dojść tam i zabić go (np. 10 minut).

Gdy przemyślałem tę sytuację, to uznałem, że nie ma chyba dobrego sposobu ukończenia misji poprzez zabicie MM. On wcale nie znika. W 34 minucie przechodzi na nieodkrytą część mapy i tam ginie z głodu w 41 minucie. Gra chyba nie potrafi odróżnić, czy zostaje zabity przeze mnie czy pada z głodu, więc misja kończyłaby się wtedy. Chyba, że można ustawić, iż jeśli zginie on do 34 minuty- wygrywam, jeśli później- nic się nie dzieje i walczymy dalej. Można by jeszcze na północnym zachodzie, na zakrytym terenie postawić spichrz, gospodę i pomocnika, by go karmił, ale jakiś ciekawski gracz na pewno prędzej czy później by to odkrył i uciął mu łeb.

Czy komuś chce się to przetłumaczyć na inglisz? :) Może Dark Lord by się ustosunkował.

Skoro pokonanie MM nic nie dało, zniszczyłem strategiczne budynki.
Czas 0:55. Statystyka: utraconych- 28, pokonanych- 774.
Awatar użytkownika
kaszub
Użytkownik Forum

Jako że z moim angielskim nie jest najlepiej, nasz administrator raczył przetłumaczyć tekst mojego posta z 27 czerwca.
Co prawda mówił, że jest to tylko pierwsza wersja, pisana na szybko (brudnopis), ale myślę, że Dark Lord zrozumie, jeśli tylko trafi na ten post.

As a briefing says, the goal of the mission is a Medicine Man.
The Dark Lord explained it well - you have to cut his head off completely.
Then all our problems will gone. But it's only a part of the truth.
After thirty-five minutes of playing the message appeared.
The Medicine Man has disappeared. Your mission is now to destroy all settlements in this area. Thereafter we will continue our search for the Medicine Man.[...]
Unfortunately this guy has died whole two minutes before I read it.
Not quite sure, what happened with his head there, when I catched him in the thirty-third minute and eliminated immediately by my sword.
The mission should be ended in victory.
The mission constructor should have foreseen the situation, that someone can force the impressive defense and kill a Medicine Man (before he run away).
I'd like to recommend few variants:
- the author should add the information to the briefing, that all the buildings in his mission must be destroyed completely,
- or set a time in which the MM disappears from view, would be absolutely impossible to get there and kill him (eg 10 minutes)

When I rethink this situation one more time, I found that there is no a good way to complete the mission after killing a Medicine Man. He doesn't dissapear.
In thirty-fourth minute he goes to unexplored part of the map and then he dies of starvation in forty-first minute.
I have a reason to believe, the game cannot distinguish right, if a guy dies because of me or the hunger defeats him, so the mission would be finished at this time.
Unless there is an option, which allows you specify the minute of Medicine Man's death to thirty-fourth instead of fourty-first.
If he will die 'till the the time goes by, then the victory is mine, but if not - the battle rolls farther.
I'd like to suggest a storehouse located in the unexplored area, where a surf would take care of Medicine Man's life.
But maybe such the impatient or busybody player would find his hiding place and will kill them both.
Awatar użytkownika
The Dark Lord
Użytkownik Forum

Post autor: The Dark Lord »

Hi Kaszub,

I've been reading your posts here with Google Translate. Have you finished mission 8 too? I couldn't find any text about it. ;)
About mission 9 - yes, the Medicine Man simply walks out of your vision. There is no other way to do it, because he will be back in (the unreleased) mission 10. In other words: he is not supposed to die at all, and you were not supposed to kill him. :P
Kheli
Administrator Forum
Administrator Forum
Kontakt:

Post autor: Kheli »

Mówiłem, żebyś zajął się literówkami! Teraz mi wstyd będzie! :P
Nie wszystko mi się podoba, ale to już typowe dla praworządnego artysty.

I gave my helping hand to Kaszub. ;)
Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, 23:29 przez Kheli, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kaszub
Użytkownik Forum

Zawsze możesz poprawić moj post :).
Kheli
Administrator Forum
Administrator Forum
Kontakt:

Wiem.
Chcesz mu udzielić odpowiedzi, skrobnij mi ją po polsku.
Awatar użytkownika
kaszub
Użytkownik Forum

OK.
Oczywiście misja 8 też jest już dawno ukończona.
Po prostu staram się dozować napięcie :D.

TWW 8.
Misja, która wydawała mi się bardzo trudna, okazała się najciekawszą z całej kampanii. Mocny przeciwnik mający dużo wojska i świetna, urozmaicona mapa- tylko ten samotny spichrz, którego mamy bronić, nie jest do niczego potrzebny.
Super usytuowanie przeciwnika- mała wioska ze stacjonującą sporą armią, duży gród i centralna twierdza- przypominają średniowieczne miasta i osady.
Przy powolnym przechodzeniu misji i wyciąganiu pojedynczych oddziałów wroga w zasadzkę, wszystko jest proste, może aż za bardzo.
Najtrudniejszy jest tylko początek, ale kilka prób z ustawieniem armii i dajemy radę.
Czas 1:41. Statystyka: utraconych- 11, pokonanych- 751.

Pozostała TWW 4- jakoś nie mogę się do niej zabrać- wydaje się kosmicznie trudna :D.

Druga próba.
Czas 1:23. Statystyka: utraconych- 33, pokonanych- 730.

Podstawowe pytanie do DL: jest szansa na misję 10?
Kheli
Administrator Forum
Administrator Forum
Kontakt:

Everything what Kaszub wanted to add:
-----------------------------------------------
OK
The eighth mission is finished already.
I'm trying to make the enthusiasm stronger for all of you.

TWW 8
The most hardest mission was in fact really interesting one in the whole campaign. The powerful adversary with impressive army and an amazing varied map - except the thing, that a lonely storehouse is useless and we have to defend its resources and stuff.
The enemy is located well - a small village, many stationed troops, big gord with central stronghold. It looks like various cities and settlements taken from medieval times.
I'm doing an ambush for enemies, despite the fact, it's a slowly and tiring process. I'm using this technique eliminating soldiers one by one, so it's too easy for me. There are no problems at the beginning of this mission, so after few combinations with deploying my army I'm ready to fight.
Time: 1:41, statistics: 11 lost/751 defeated.

TTW 4 seems to be pretty hard, don't know how to do a first step, but I'll try do my best.

How's about the tenth mission, Dark Lord?
-----------------------------------------------
Awatar użytkownika
The Dark Lord
Użytkownik Forum

Post autor: The Dark Lord »

TPR has too many bugs and the mission does not work as I want. I'll wait for the Remake's AI to be completed (or at least to be further from uncompleted :)) and adapt all missions to it, but this might take a long time.
Awatar użytkownika
kaszub
Użytkownik Forum

O, to szkoda, że TWW nie będzie dokończona, bo idealne dopracowanie Remake może potrwać.
Bugi są irytujące, ale w tych kampaniach w które grałem, występują na tyle rzadko, że nie zwracam na nie szczególnej uwagi.
ODPOWIEDZ